Poznali nas:

wtorek, 25 grudnia 2012

Ważna informacja !!!

Otóż postanowiłam zamknąć bloga, gdyż nie znajduję czasu na jego prowadzenie. Gdy znajdę czas zrobię nowy blog o przygodach moich zwierzaków.Pozdrawiam wszystkich czytelników i dziękuję Cottie (Pixies) za w spół pracę 
                                                                                                                  Diver Vo (Vodac)

wtorek, 12 czerwca 2012

Zapowiedź Foto- spaceru

Jutro razem z Cottie i drugą najlepsza przyjaciółką wybieramy się na spacer z Nikitką możliwe że pojedziemy do błoni wypuścimy ją ze smyczy i będzie mogła się wybiegać jutro już w zupełności opisze cały ten dzień i dodam świetne zdjęcia : ) Do zobaczenie Diver :) ------------------------------------ Hej ! Tu poraz pierwszy Cottie :) wraz z Diver (Tia) idziemy na spacer foto z Nikitką. Mamy już kupione smakołyki i będziemy jej rzucać piłkę. Ale to wszystko tylko jeśli pogoda dopisze .. Jeśli nie to przekładamy ten spacer na 19.06 i wtedy napiszemy ,ale tak czy inaczej jutro bedzie post informujący :) czemu dopiero we wtorek ? Ponieważ nie ma mnie w weekend w mieście :3 trzymajcie kciuki za pogodę :D Cottie ^.^

czwartek, 7 czerwca 2012

wtorek, 5 czerwca 2012

Zabawa, zabawa i tylko zabawa

Chyba juz wiecie o co mi chodzi : )
Dzisiaj po szkole przyszła do mnie koleżanka. Bawiłysmy się z Nikitką i Luną piłeczkami kałczukowymi. Ja zuciłam ją nikitce i zaczęła skakac, a pote ja gryźć, a Luna natomiast koniła za nia i szalała jak to koty mają. Teraz odpoczywają i śpią. a niby takie leniuchy : D

I znowu to samo !

Hej, witam po małej przerwie. Niestety nie mogłam pisać postów, gdyż komputer mi nie działał. Mam trochę do powiedzenia, ale streszczę się. Luna ucieka do sąsiadów bla bla bla.... :) Teraz o dniu dziecka. nikt nie powiedział, że dzień dziecka to nie dzień moich zwierzaków. Dlatego ja taka mądra zrobiłam im prezenty. Nikita poszła na 2 godz. spacer, a Lunie przeczytałam książkę hehe :P No i ja dostałam słuchawki od taty Cottie(w spół autorce bloga :) i ptasie mleczko z grupsza tyle :)

czwartek, 24 maja 2012

Nikuś tęskni najbardziej na świecie

Chyba sam post mówi o wszystkim mój tata czyli Pan nikitki pojechał w delegacje i teraz biedactwo cały czas leży pod drzwiami, a gdy powiem Pan tak merda ogonem, ze prawie zbiła lustro naszczęście w sobote juz wraca : )

Lęk wysokości : (

Ostatnio mój kotek Luna weszła na bardzo wysokom półke tak się bała, że ąz mósiałam ja ściągać. Teraz boi sie wchodzic na wyższe półeczki. Ma to swoje plusy, ale tez minusy : )

czwartek, 17 maja 2012

Nikuś gryzuś piłek ; )

Nikusia zgryzła już 5piątą piłeczke w tym roku, a ja nie mogę cały czas kupowac jej nowych zabawek. Czy macie pomysł, jak powsrzymać ją od gryzienia gumowych piłeczek : )

niedziela, 13 maja 2012

Tęskniłam ; D

Już wróciłam i tak bardzo tęskniłam za moimi kochanymi zwierzakami. Cieszę się, że moge je teraz zobaczyć : ) Jestem zmęczona nowy post jutro pouzupełniam zaległości : P

czwartek, 26 kwietnia 2012

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Troszkę o mnie :P

Hej, tak się rozgadałam na temat moich zwierzaków, że zapomniałam, ze nie wiecie kim jestem : ).  To tak mam na imie Gosia i mam 12 lat, jak sie domyślacie mam dwa zwierzaki, ale o nich nie będę opowiadać. Na codzień mieszkam w znanej miejscowości Krakowie. Słucham Rocka i Metalu. momi ulubionymy zespołomi są między innymy: Coldplay, Black Sabbat, Nirvana, BonJovi itd. To chyba tyle pa..
Za niedługo nowe posty i teraz już naprawdę pa :*

Nie mogłam sie oprzeć xD

Pierwszy raz na polu

No cześć. Wiecie, że wczoraj luna poraz pierwszy w swoim krótkim życiu była na polu. niesamowite jest to, że była tam bez smyczy i obroży. Mój tata ją tam wziął, żeby nie wyskoczyła przez balkon. Próbowała się wyrwać i strasznie sie o nią bałam, że ucieknie, ale jest wysterelizowa. Nioestety nie miałam możliwości zrobienia zdjęcia, ponieważ byłam w domu, a mój tata nie dał rady trzymać bojącego się kota i aparatu. To chyba tyle :P

niedziela, 22 kwietnia 2012

Poczucie winy

No siemka. Opowiem wam teraz trochę o poczuciu winy pzrez psa. Otórz Nikitka czasem czuję sie winna za to co zrobił kot, ponieważ mama na nia krzyczy. Trzeba jej wtedy mówić, że to nie ona zrobiła cos złego tylko kot, bo mi się, ąz żal robi jak patrze na jej słodki pyszczek -> : 33

Zły kociak : 3

Hej. Moja mama czasem gniewa sie na kota przez to, że gryzie śmieci to znaczy worek od śmieci. Dla mnie wygląda to słodko, ale trzeba przyznać, że to naprawdę może być dla niej nie bezpieczne jesli zje coś przeterminowanego. muszę ją tego oduczyć : | Ok to na tyle pa :*

sobota, 21 kwietnia 2012

Zdjęcia Luny

Obiecane zdjęcia kotka Luny : )












Luna

Hej To znowu ja : ) teraz zapoznam Was z kotkiem Luną. Jest ona czarno-biała. Jest energiczna i żywiołowa, potrafi skoczyć nawet z ziemi na lodówkę. Nie jest ona stara ma dopiero 10 miesięcy. uwielbiam się z nią bawić, niektórzy pewnie zapytają: Jak mozesz mieć psa i kota w jednym mieszkaniu? dla mnie to nie problem, ponieważ o oba zwierzaki dbam tak samo i je kocham. Zdjęcia będą później : D

Nikitka

Hej : ) opowiem Wam trochę o Nikicie czyli najsłodszym psie na świecie. Jest ona amstaffem koloru szaro-burego i trochę brązu oraz białego. Nie zna ona jakiś specjalnych sztuczek to tylko zwykły pies.Już troszkę stary. Ma ona dość nietypowy charakter i jest odrobinkę dziwaczna. na przykład ostatnio, gdy próbowałam się z nią bawić i dałam jej zabawkę to odgryzła jej oczy heh. Jest ona słodka na swój dziwny sposób. Potem dodam zdjęcia : D